11. Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?

Tak, zmiana lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji, o czym informujemy poprzez e-mail lub SMS.

W celu anulowania zamówienia wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto na www.multiperfumeria.pl wybrać funkcję "anuluj zamówienie" lub napisać do nas na adres sklep@multiperfumeria.pl.

Kupujący ma również prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej w ramach naszego sklepu internetowego bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje o zasadach odstąpienia, terminie odstąpienia, oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, znajdą Państwo w Regulaminie oraz TUTAJ.

<<< POWRÓT

  • facebook
  • googleplus1
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ.
pixel