Szczegóły dotyczące odbioru zamówienia z Paczkomatu InPost

 Udostępniamy Państwu odbiór osobisty w sieci ponad 2.000 Paczkomatów InPost w całej Polsce.

  • dostawa zamówień jest realizowana przez "Paczkomaty InPost" - usługę świadczoną przez firmę InPost
  • produkty zamawia się w dowolnie wybrany sposób - na stronie internetowej, telefonicznie lub mailem. W przypadku składania zamówienia przez Internet w drugim kroku należy w koszyku wybrać opcję dostawy "Paczkomaty InPost", a następnie wybrać paczkomat, z którego chcemy odebrać zamówienie. Przy tej formie dostawy nie przyjmujemy zamówień "za pobraniem".
  • paczkę przekażemy firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost
  • maksymalnie do 2-3 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki.
  • udaj się do właściwego paczkomatu, wprowadź na klawiaturze Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.
  • na odebranie paczki masz 2 dni. Po tym terminie paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. 
  • W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z firmą InPost (właścicielem Paczkomaty Inpost), pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub +48 (12) 619 98 99 (dla telefonów komórkowych).

 

 <<< SPRAWDŹ POZOSTAŁE FORMY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

  • facebook
  • googleplus1
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ.
pixel