11. Czy mogę zmienić zamówienie lub zrezygnować z zamówienia po jego złożeniu?

Tak, zmiana lub rezygnacja z zamówienia możliwa jest do czasu przyjęcia przez nas zamówienia do realizacji, o czym informujemy poprzez e-mail lub SMS.

W celu anulowania zamówienia wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto na www.multiperfumeria.pl wybrać funkcję "anuluj zamówienie" lub napisać do nas na adres sklep@multiperfumeria.pl.

Kupujący ma również prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej w ramach naszego sklepu internetowego bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje o zasadach odstąpienia, terminie odstąpienia, oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, znajdą Państwo w Regulaminie oraz TUTAJ.

<<< POWRÓT

  • facebook
  • googleplus1
  • twitter
  • pinterest
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniacnie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów.
AKCEPTUJĘ
pixel